CORONAVIRUS | PEUGEOT BLIJFT VOOR JOU BESCHIKBAAR MEER INFORMATIE

MYSTERY SHOPPING

HET PROGRAMMA ‘CLIENT EXPERIENCE’ BIJ PEUGEOT

PEUGEOT - Klantenonthaal

Test de naverkoopdiensten van Peugeot en ontvang € 120

Hartelijk dank voor je interesse in het Mystery Shopping programma van Peugeot. Peugeot hecht zeer grote waarde aan klanttevredenheid en wil je daarom graag vragen om je hulp om dit te toetsen. In tegenstelling tot andere merken, willen wij onze metingen baseren op echte klantervaringen van echte klanten van Peugeot, in plaats van acteurs. De praktische zaken van de Mystery Shopping bezoeken worden georganiseerd door de gespecialiseerde firma Multi-Value.  

 

Om je te belonen voor je assistentie evenals om onze waardering voor jou als klant te uitten, is er een vergoeding voorzien na een volledig afgerond Mystery Shopping bezoek.  

 

.

HET KLANTBELEVINGSONDERZOEK VOOR PEUGEOT

Wat houdt het programma ‘Client experience’ in?

Dit programma is een onderzoeksmethode om de reële kwaliteit van een klantenparcours te meten. Hiervoor worden echte Peugeot-klanten op vrijwillige basis aangeduid die dan anoniem de naverkoopdiensten van hun verkooppunt evalueren. Hun taak is een vooraf bepaalde dienst uit te proberen en deze dienst achteraf te beoordelen aan de hand van een vragenlijst.

Waarom deelnemen aan het programma ?

Als deelnemende Peugeot-klant help je de kwaliteit te verbeteren van de diensten die je vandaag al gebruikt. Bovendien ontvang je € 120 als dank voor je medewerking aan de uitvoering van een klantenparcours.

Hoe deelnemen aan het programma ‘Client experience' ?

Je schrijft je in door het invullen van een vragenlijst om na te gaan of je in aanmerking komt.
Peugeot Lease-klanten kunnen jammer genoeg niet deelnemen.
Als je geselecteerd bent ontvang je een scenario voor je bezoek en een vragenlijst.

Je moet dit scenario eerst doorlezen vooraleer je een minitest aflegt om te bepalen of het scenario duidelijk genoeg is en je naar de volgende stap kan doorgaan.

PEUGEOT - Rond de wagen van de klant

EN … ACTIE !

Je hoeft daarna enkel nog het ontvangen scenario te volgen en anoniem een afspraak te maken in je Peugeot-verkooppunt. Eens je ervaring voorbij is, vul je de online vragenlijst in om je mening met ons te delen.

MEER INFORMATIE OVER MULTI-VALUE

PEUGEOT - Client Experience

Multi-Value, een onderzoeksbureau gespecialiseerd in klantervaring, voert jaarlijks 60.000+ klantbelevingsbezoeken uit voor haar klanten in diverse sectoren, waaronder automotive, retail, banken en hospitality. Klantbeleving is onze passie en wij zijn zeer gedreven om hierin het verschil te maken bij onze klanten. Wij luisteren hierbij naar de wensen en de feedback van klanten en vertalen deze naar uitvoerbare acties. Het is onze stellige overtuiging dat je mensen alleen kunt motiveren om actie te nemen, als je de geest en het hart positief weet te beïnvloeden. 

Namens Peugeot bedanken wij je alvast voor je deelname aan dit programma.
 



Heb je toch nog vragen over het Klantbelevingsonderzoek voor Peugeot, dan kan je contact met ons opnemen tussen 09:00 – 17:30 uur op telefoonnummer +32(0)3 212 15 15.
Je kan ook een mail sturen naar psa@multi-value.com.