CORONAVIRUS | PEUGEOT BLIJFT VOOR JOU BESCHIKBAAR MEER INFORMATIE

BESCHIKBARE PEUGEOT-SERVICES

i het laden van de media is mislukt

We zijn begonnen met de versoepeling van de maatregelen.

Sinds 4 mei is Peugeot Service opnieuw beschikbaar voor professionals. Vanaf 11 mei verwelkomen we al onze klanten, zowel professionals als particulieren, in onze ateliers voor al onze diensten naverkoop.

Onze eerste prioriteit is de bescherming van de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers door uitzonderlijke maatregelen in te voeren in onze werkplaatsen: scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze werkplaatsen.

We hebben de procedures in onze ateliers voor het behandelen van je wagen aangepast. Bovendien verhogen we de controles op het reinigen en het ontsmetten van de wagens.

Indien je symptomen vertoont als hoest of koorts bij aankomst op onze site, vragen we je om je bezoek uit te stellen tot na een medisch onderzoek.

We doen er alles aan om je gezondheid, je veiligheid en je mobiliteit te behouden.

We nodigen je uit om je werkplaats vooraf te contacteren om zijn beschikbaarheid te controleren.

Draag zorg voor jezelf en je omgeving.

Het Peugeot Service team

WIJ BLIJVEN BEREIKBAAR

/image/89/6/ap-2018-architecture-001.657896.jpg

Vind de contactgegevens van de Peugeot-werkplaats die zich het dichtst bij je in de buurt bevindt.

WIJ BEANTWOORDEN JE VRAGEN

1- Hebben verkooppunten het recht om klanten te ontvangen?

Ja, sinds 4 mei ontvangen we al onze professionele klanten in onze ateliers en vanaf 11 mei ontvangen we ook onze particuliere klanten.

2- Ik heb een niet dringende interventie, hoe kan ik online een afspraak maken?

Je kan :

  • Online een afspraak maken via deze link
  • Rechtstreeks naar je werkplaats of Peugeot klantendienst bellen

3- Welke interventies kan ik laten uitvoeren tijdens de versoepelingsperiode van de maatregelen?

Momenteel kunnen alle interventies uitgevoerd worden. Uiteraard geven onze ateliers voorrang aan dringende interventies om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

4- Mijn wagen maakt deel uit van een terugroepactie. Moet ik naar een werkplaats komen?

Terugroepacties waarvoor je per post bent gecontacteerd moeten worden uitgevoerd. Je veiligheid is onze prioriteit. 

5- Blijft de Service Peugeot Assistance bereikbaar?

De wegbijstand is niet onderbroken tijdens de lockdown en blijft vanzelfsprekend beschikbaar. We blijven bereikbaar op het nummer  02/627 61 20

Bij panne of een ongeval wordt je wagen versleept naar je huis als je een parkeerplaats hebt of naar de hersteldienst. We bieden je een mobiliteitsoplossing aan om je naar huist te voeren.

6- Blijft mijn garantie behouden als ik niet op tijd ben gekomen voor mijn onderhoud?

Voor meer informatie nodigen we je uit om contact op te nemen met je erkende Peugeot-hersteller.

Tijdens de periode van de Covid-19-crisis wordt een tolerantie toegepast met betrekking tot de vervaldata van je onderhoudsplan. Je kan je onderhoud slechts één keer uitstellen tot 3000 km of 3 maanden na het voorgeschreven onderhoud in je onderhoudsplan. Deze overschrijding moet de enige overschrijding in de historiek van je wagen blijven. De overschrijding moet zo kort mogelijk worden gehouden.

7- Ik heb een servicecontract, wordt deze verlengd na de Lockdown?

Je hebt een servicecontract waarvan de vervaldatum tijdens de Lockdown heeft plaatsgevonden:

  • Een flexibele maatregel zal worden toegepast voor de termijn van je contract.
  • Je kan de werkzaamheden uitstellen tot 3 maanden na de initiële beëindigingsdatum van het contract.
  • Het behouden van je voordelen van een garantieverlenging zijn identeiek aan de regels van het garantiebeleid, namelijk dat een tolerantie op het onderhoudsinterval wordt toegepast. Je kan je onderhoud enkel één keer uitstellen tot 3000 km of 3 maanden na de vervaldata van het contactplan. Deze overschrijding moet de enige overschrijding in de geschiedenis van je wagen blijven. De overschrijding moet zo kort mogelijk worden gehouden.

NOG VRAGEN?

We zijn er om je verder te helpen.

Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met je verkooppunt opnemen via onderstaand formulier of onze klantenservice raadplegen op het nummer 078/ 15 16 15.

VIND EEN VERKOOPPUNT

Er is een probleem bij het laden, probeer het later opnieuw. Aarzel niet om contact op te nemen met ons als het probleem aanhoudt.