SUV 3008 HYBRID & HYBRID4

/image/71/7/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.555717.jpg
/image/71/7/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-002.555717.jpg

SUV PEUGEOT 3008 HYBRID

Ontdek de SUV 3008 plug-in hybride. Vraag een proefrit aan of configureer hem online. Deze SUV biedt tal van voordelen en is leverbaar als HYBRID4i (vierwielaandrijving, 300 pk) en HYBRIDi (voorwielaandrijving, 225 pk).

VOORDELEN

PLUG-IN HYBRIDE: VEELZIJDIGE VERSIE

/image/72/5/peugeot-3008phev-hy4-2019-001-fr.555725.jpg

RIJGENOT
Deze plug-in hybride laat de bestuurder de keuze uit twee aandrijvingen: thermisch of 100% elektrisch. 100% elektrische aandrijving voor een nieuwe rijervaring:

  • Tot 59 km (WLTP)i autonomie elektrisch
  • Soepel en schokvrij rijden
  • Vlotte acceleraties dankzij het instant koppel
  • Fluisterstil rijden

BESPARING
Goedkoper in gebruik:

  • Gemiddeld 40% lager brandstofverbruiki
  • Geen CO2-uitstoot bij elektrisch rijden
  • Batterij geleverd met een garantie van 8 jaar of 160.000 km voor 70% van de laadcapaciteit
  • Vrijstelling van de jaarlijkse verkeersbelasting en de BIV in Vlaanderen (tot 31/12/2020 en niet geldig voor leasingvoertuigen)

EENVOUD
Uitgekiende functies die het leven vergemakkelijken:

- Eenvoudig en intuïtief opladen in 7hi
- Volledig opladen in minder dan 2hi
- Real-time info over de rijstijl
- Beheer op afstand met de app MyPeugeot
- Free2Move services die het leven vergemakkelijken

SUV PEUGEOT 3008 HYBRID

LET OP, GELD LENEN KOST OOK GELD.

  • Wettelijke vermeldingen

Representatief voorbeeld van het product Peugeot Stretching met een duurtijd van 48 maanden aan een JKP van 3% voor een verkoopprijs van 48.466 €: voorschot van 14.758,26 €, te financieren bedrag van 36.582,45 €47 maandelijkse afbetalingen van 469 € en een laatste afbetaling van 14.539.68 €, totaal verschuldigd bedrag door de consument (per definitie zonder voorschot) 36.582,45€. Kosten in het totaalbedrag van het krediet inbegrepen: 0€. Vaste debetrentevoet van 3,0%Offerte geldig van 01/11/2019 tot 31/12/2019. Peugeot Stretching is een voorstel van lening op afbetaling opgemaakt door PSA Finance Belux N.V. (lener), Bourgetlaan 20 b1 te 1130 Brussel, KBO nr. 0417.159.386, IBAN: BE86 3100 0100 5250, BIC: BBRU BE BB, tel. 02/370 77 11,  psafinance@psa-finance.com, onder voorbehoud van goedkeuring van het dossier.

Aanbieding Peugeot Streching : Voorbeeld aan JKP 3% voor een Peugeot 3008 GT Line HYBRID 300, aan de nettoprijs van 48.466 €: voorschot van 14.758,26 €, te financieren bedrag van 33.707,34 €, 47 maandelijkse afbetalingen van 469 € en een laatste afbetaling van 14.539.68 €, totaal verschuldigd bedrag door de consument (per definitie zonder voorschot) 36.582,45 €. Geldig van 01/11/2019 tot 31/12/2019.. Adverteerder: Peugeot België Luxemburg (invoerder en kredietbemiddelaar), KBO nr. 0403.461.107, Bourgetlaan 20 te 1130 Brussel, tel. 078/15 16 15.

DESIGN

UNIEKE STYLING

/image/72/6/peugeot-3008phev-hy4-2019-002-fr.555726.jpg

Laat je verleiden door de nieuwe SUV PEUGEOT 3008 HYBRIDi en HYBRID4i met hun karakteristieke kenmerken die geavanceerde technologie verraden.
Meer over de andere designelementen van de SUV PEUGEOT 3008.

/image/71/3/-0o8a0700-wip.555713.jpg

EXCLUSIEVE ALCANTARA®-ZETELBEKLEDING

De SUV PEUGEOT HYBRID4 is getooid met een exclusieve Alcantara®-zetelbekleding in de kleur Gréval grijs.

/image/71/9/peugeot-3008phev-hy4-2018-001-fr.555719.jpg

ZICHTBAAR ELEKTRISCH RIJDEN

Om de toegang tot lage-emissiezones te vergemakkelijken, licht bij 100% elektrisch rijden een cyaankleurige, van buitenaf zichtbare LED bovenaan de voorruit op.

/image/72/0/peugeot-3008phev-hy4-2018-004-fr.555720.jpg

HYBRID BADGE

De badges HYBRIDi & HYBRID4i op de SUV PEUGEOT 3008 geven op subtiele wijze te kennen dat deze wagens zijn uitgerust met geavanceerde plug-in hybridetechnologie. 

MOTOREN

PLUG-IN HYBRIDETECHNOLOGIE

/image/71/6/peugeot-hybrid-2018-011-fr.555716.jpg

PLUG-IN HYBRIDEMOTOR

Voor nog meer rijsensatie is de SUV PEUGEOT 3008 leverbaar als HYBRID4i (vierwielaandrijving) en HYBRIDi. Die combineert:

-Een PureTech-benzinemotor van 147 kW/200 pk voor de HYBRID4 en een 132 kW/180 pk sterke krachtbron voor de HYBRID.
-Twee elektromotoren van 80 kW/110 pk voor de HYBRID4 en één elektromotor voor de HYBRID.

/image/71/5/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.555715.jpg

LITHIUM-IONBATTERIJ (300 V)
Bij 100% elektrisch rijden heeft de batterij met een capaciteit van 13,2 kWh een autonomie van 59 km conform WLTPi (69 km NEDCi).
De hoogspanningsbatterij is onder de achterbank geplaatst en doet zo geen afbreuk aan de binnenruimte noch het laadvolume.
Met de functie "e-SAVE" beschikt de bestuurder over een elektrische energiereservei die onderweg naar believen kan worden benut.

/image/72/2/peugeot-3008phev-hy4-2018-016-fr.555722.jpg

HYBRID4: VIERWIELAANDRIJVING

De SUV PEUGEOT 3008 is verkrijgbaar met vierwielaandrijving. Zijn 4 aangedreven wielen bieden maximale grip in moeilijke rijomstandigheden (regen, sneeuw, ijzel, modder).

De verbrandingsmotor en twee elektromotoren, die respectievelijk de voor- en achterwielen aandrijven, hebben een gecombineerd vermogen van 300 pk.

Indien het gevraagde vermogen dat toelaat en de batterij voldoende is opgeladen, kan ook volledig elektrisch worden gereden met vierwielaandrijving.

/image/72/8/peugeot-3008phev-hy4-2019-013-fr.555728.jpg

RIJSTANDEN

- Electric: voor 100% elektrisch rijdeni tot 135 km/u
- Hybrid: voor een optimale energieverdeling tussen elektrisch en thermisch
- SPORT: het potentieel van de verbrandingsmotor en elektromotoren wordt maximaal benut voor optimale prestaties.
- 4WDi: voor meer grip (vierwielaandrijving en een gecombineerd motorvermogen van 300 pk)

/image/72/3/peugeot-3008phev-hy4-2018-014-fr.555723.jpg

REMMEN MET ENERGIERECUPERATIE

Dit systeem recupereert energie bij het remmen of vertragen (die bij een conventionele aandrijving verloren gaat).

Op die manier kan de hoogspanningsbatterij deels worden opgeladen en het elektrisch rijbereik verhoogd.

/image/72/7/peugeot-3008phev-hy4-2019-012-fr.555727.jpg

CO2-UITSTOOT

Dankzij de plug-in hybridemotor blijft de CO2-uitstoot beperkt tot 29 g/km (WLTP)i.

Bij 100% elektrisch rijden wordt onderweg zelfs helemaal geen CO2 uitgestoten.

BRANDSTOFVERBRUIK EN CO2-UITSTOOT
/image/72/5/peugeot-3008phev-hy4-2019-001-fr.555725.jpg

BRANDSTOFVERBRUIK

De Electric-stand die bij het starten standaard is geactiveerd, maakt de plug-in hybridemotor van de SUV PEUGEOT 3008 nog een stuk zuiniger

Met een gemengd verbruik van 1,3 tot 1,4 l/100 km (WLTP)i is dit model 40% zuiniger dan de SUV PEUGEOT 3008 met verbrandingsmotori.

BRANDSTOFVERBRUIK EN CO2-UITSTOOT
/image/73/0/peugeot-3008phev-hy4-2019-011-fr.555730.jpg

NIEUWE ELEKTRISCH BEDIENDE EAT8-AUTOMAAT

De nieuwe e-EAT8 (Efficient Automatic Transmission met 8 versnellingen) is bij de hybrideversies elektrisch bediend.
Het maximumkoppel van 360 Nm staat garant voor maximaal rijplezier.

HYBRID4
RIJSTANDEN
REGENERATIEF REMMEN
CO2-UITSTOOT
VERBRUIK
AUTOMAAT

OPLADEN

EENVOUDIG EN SNEL

/image/71/9/peugeot-3008phev-hy4-2018-001-fr.555719.jpg

De laadklep is discreet geïntegreerd in de linker achtervleugeli. De laadkabel zit handig opgeborgen in een speciaal vak onder de laadvloer, zonder impact op het laadvolume boven de laadvloer.

Om over de volle autonomie bij 100% elektrisch rijden (53km WLTPi voor de HYBRID4 en 40km WLTP voor de HYBRID) te beschikken, moet de batterij volledig worden opgeladen.

/image/72/1/peugeot-3008phev-hy4-2018-007-fr.555721.jpg

Nadat de stekker is aangesloten, verandert de kleur van de verlichting in functie van de lading.

De laadtijd van de batterij kan variëren in functie van het vermogen van de laadpaal en de lader.

OPLADEN VIA EEN STOPCONTACT THUIS

Met de kabel die standaard bij de wagen is geleverdi kan de batterij volledig worden opgeladen in:
- 7 uur via een gewoon stopcontact (8A, 220V)
- 4 uur via een stopcontact van het type Green’up® (14A, 220V)

SNEL OPLADEN THUIS

Je kan opteren voor een Wallbox*-systeem dat thuis kan worden geïnstalleerdi: volledig opladen kan in 1u45 met een lader van 7,4 kWi.

Als eigenaar van een SUV PEUGEOT 3008 HYBRID of HYBRID4 geniet je automatisch van de expertise van onze partner, ZEborne, voor de beste dienstverlening en begeleiding op maat voor je laadoplossing.

OPLADEN VIA EEN PUBLIEKE LAADPAAL

Op het werk of onderweg zijn er tal van laadpunten om de batterij van je wagen op te laden. Met Trip Planneri kan je je reisweg plannen door rekening te houden met de nodige laadtijden van de wagen en de beschikbare laadpunten onderweg.

Met onze laadpassi krijg je bovendien vlot toegang tot meer dan 105.000 laadpalen in Europa.

BESTUURDERSPLAATS

AANGEPASTE I-COCKPIT® VOOR EEN PLUG-IN HYBRIDE

/image/72/9/peugeot-3008phev-hy4-2019-004-fr.555729.jpg

De PEUGEOT I-Cockpit® van de plug-in hybride SUV PEUGEOT 3008 projecteert alle nuttige info in het gezichtsveld van de bestuurder.
Zo kan het volgende steeds worden afgelezen:
- Rijstand : Electric, Sport, Hybrid, 4WDi
- Elektrische autonomie
- Brandstofautonomie
- Powermeter: toont de energiestand (ECOi, POWERi, CHARGEi) en de werking van de verbrandingsmotor.

Het capacitieve 8" HD touchscreen biedt toegang tot de instellingeni en rijgegevens van de plug-in hybride SUV PEUGEOT 3008:
- Locatie van laadpalen en resterend elektrisch rijbereiki
- Energiestromen van het hybridesysteem
- Verbruiksstatistieken (elektrisch en brandstof)
- Laadinstellingen
- Activatie van de functie e-Save

MYPEUGEOT® APP

BEHEER JE WAGEN OP AFSTAND

/image/71/8/peugeot-3008-2016-976-fr.555718.jpg

Met de MyPeugeot app heb je altijd en overal zicht opi:

  • De autonomie;
  • De laadstatus van de wagen;
  • De verbruiksstatistieken van elke rit;
  • Laadtips.

Via de app kunnen bepaalde voertuigfuncties op afstand worden bediend:

  • Activeren en plannen van het opladen, met name om te profiteren van een lager tarief in de daluren.
  • Instellen van de thermische preconditioning van het interieur. Het interieur verwarmen of koelen tijdens het opladen gaat niet ten koste van de autonomie.

FOTO'S & VIDEO'S

ZET EEN STAP VERDER

ONTDEK OOK

*Alle vermelde uitrustingen zijn standaard, optie of niet leverbaar naargelang de versie.