CORONAVIRUS | PEUGEOT BLIJFT VOOR JOU BESCHIKBAAR MEER INFORMATIE

COVID-19 | INFORMATIE PEUGEOT

peugeot blue box

BELANGRIJKE CORONAVIRUS-INFORMATIE

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze showrooms geen klanten meer ontvangen.

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

  • Gezondheidswerkers
  • Openbare diensten
  • Klanten die hun wagen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

Indien je mobiliteit in het gedrang komt en je wagen een dringende interventie vereist kan je telefonisch of per e-mail contact opnemen met je verkooppunt.

Je kan de gegevens van jouw verkooppunt terugvinden op de dealer locator pagina van onze website. 
Heb je een dringende vraag, dan kan je onze FAQ’s raadplegen of je kan ons bereiken via dit formulier.

We kijken er nu al naar uit om jullie allemaal terug te zien. Zorg intussen goed voor jezelf en je dierbaren.

Alle teams van Peugeot België Luxemburg.

NEEM CONTACT MET EEN VERKOOPPUNT

VRAGEN OVER EEN AFSPRAAK OF EEN LEVERING ?

peugeot

VRAAG EEN OFFERTE


peugeot

VRAGEN OVER DE NAVERKOOP DIENST ?


peugeot

FAQ

ANTWOORDEN OP JE VRAGEN

  • Zijn de showrooms geopend ?

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen onze showrooms geen klanten meer ontvangen.
Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar.
Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

  • Blijft de service Peugeot Assistance bereikbaar?

De teams van Peugeot Assistance blijven ter beschikking in geval van een geïmmobiliseerde wagen (door panne of ongeval). Meer informatie over Peugeot Assistance .

  • Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

Je kan je verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Peugeot Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.

  • Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

Je kan je verkooppunt contacteren dat jou alle beschikbare info kan geven over je bestelde wagen. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. Wij houden je op de hoogte over het verloop van onze activiteiten.

  • Blijft het atelier geopend?

We hebben een collectieve verantwoordelijkheid om de mobiliteit te waarborgen voor:

    • Gezondheidswerkers
    • Openbare diensten
    • Klanten die hun wagen nodig blijven hebben om te werken, te winkelen of zich te laten behandelen

Hiertoe hebben wij een gepaste service opgezet voor het behandelen van dringende gevallen (herstellingen, ongeval, terugroepacties, levering van bepaalde wagens).

  • Ik rij momenteel met een vervangwagen. Wat moet ik doen?

Hou hem en gebruik hem gedurende de hele herstelperiode van je eigen wagen en wacht op een seintje van je verkooppunt.

  • Lopende bestellingen en leveringstermijnen?

Groupe PSA heeft de productiefabrieken tijdelijk gesloten. Dit zal een impact hebben op een aantal aangekondigde leveringstermijnen. Je verkooppunt zal zodra mogelijk contact met je opnemen om je in te lichten over de status van jouw bestelling.

  • Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Gaat deze nog door?

Gezien de omstandigheden en de maatregelen van de regering kan er geen enkele levering plaatsvinden vóór 5 april inclusief. Neem contact op met je verkooppunt vanaf maandag 6 april.

  • Kan ik nog een wagen bestellen?

Het dealernet blijft beschikbaar om je in te lichten, je hebt toegang tot de configurator en je kan ook kiezen voor een stockwagen op https://stock.peugeot.be/nl
Onze teams zijn ter beschikking.

  • Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de Peugeot-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je verkooppunt.


Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met je verkooppunt opnemen via onderstaand formulier of onze klantenservice raadplegen op het nummer 078/ 15 16 15.

VIND EEN VERKOOPPUNT

Er is een probleem bij het laden, probeer het later opnieuw. Aarzel niet om contact op te nemen met ons als het probleem aanhoudt.