CORONAVIRUS | PEUGEOT BLIJFT VOOR JOU BESCHIKBAAR MEER INFORMATIE

COVID-19 | INFORMATIE PEUGEOT

i het laden van de media is mislukt

KLAAR OM JULLIE TE VERWELKOMEN

We zijn begonnen met de versoepeling van de maatregelen.

Vanaf 11 mei verwelkomen we al onze klanten, zowel professionals als particulieren, in onze showrooms.

Onze eerste prioriteit is de bescherming van de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers door uitzonderlijke maatregelen in te voeren in onze showrooms: scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze showrooms.

We hebben de procedures in onze showrooms voor het behandelen van je wagen aangepast. Bovendien verhogen we de controles op het reinigen en het ontsmetten van de wagens.

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

Je kan de gegevens van jouw verkooppunt terugvinden op de dealer locator pagina van onze website. 
Heb je een dringende vraag, dan kan je onze FAQ’s raadplegen of je kan ons bereiken via dit formulier.

Zorg intussen goed voor jezelf en je dierbaren.

Alle teams van Peugeot België Luxemburg.

NEEM CONTACT MET EEN VERKOOPPUNT

VRAGEN OVER EEN AFSPRAAK OF EEN LEVERING ?

peugeot

VRAAG EEN OFFERTE


peugeot

VRAGEN OVER DE NAVERKOOP DIENST ?


peugeot

Home

FAQ

Antwoord op je vragen

Zijn de showrooms geopend ?

Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen we vanaf 11 mei al onze klanten, zowel professionals als particulieren, opnieuw verwelkomen in onze showrooms.

Uitzonderlijke maatregelen werden ingevoerd om jullie in alle veiligheid te verwelkomen. Scheidingsmaatregelen, verplichte handschoenen, naleven van een veiligheidsafstand tussen de mensen, inclusief verruimde wachtrijen en individueel onthaal op afspraak aan de receptie van onze showrooms.

Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.

CONTACTEER ONS

Is de service Peugeot Assistance bereikbaar?

De wegbijstand werd niet onderbroken tijdens de lockdown en blijft vanzelfsprekend beschikbaar. We blijven bereikbaar op het nummer  02/627 61 20.

Bij panne of een ongeval wordt je wagen versleept naar je huis als je een parkeerplaats hebt of naar de hersteldienst. We bieden je een mobiliteitsoplossing aan om je naar huis te voeren.

MEER INFORMATIE

Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

Je kan je verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Peugeot Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.

CONTACTEER ONS

Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

PSA Groupe heeft de productiefabrieken tijdelijk gesloten. Dit zal een impact hebben op een aantal aangekondigde leveringstermijnen. Je verkooppunt zal zodra mogelijk contact met je opnemen om je in te lichten over de status van jouw bestelling. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. 

CONTACTEER ONS

Zijn de werkplaatsen geopend?

Ja, sinds 4 mei ontvangen we al onze professionele klanten in onze ateliers en vanaf 11 mei ontvangen we ook onze particuliere klanten.

Alle interventies kunnen uitgevoerd worden. Uiteraard geven onze ateliers voorrang aan dringende interventies om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

INLICHTINGEN OVER DE BESCHIKBARE DIENSTEN

Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Gaat deze nog door?

Gelieve contact op te nemen met je verkooppunt om een afspraak in te plannen.

CONTACTEER ONS

Kan ik een wagen bestellen?

Jouw verkooppunt staat tot je dienst om je te informeren, je kan de wagen van je keuze samenstellen in de configurator en je hebt een ruime keuze uit onmiddellijk beschikbare wagens.

In de huidige context lanceert Peugeot PSA Sign, zo kan je je bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. Je hoeft enkel de app te downloaden op je smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!

VIND EEN STOCKWAGEN

-

DOWNLOAD PSA SIGN VOOR IOS

DOWNLOAD PSA SIGN VOOR ANDROID

Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de Peugeot-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je verkooppunt.

CONTACTEER ONS

NOG VRAGEN?

We zijn er om je verder te helpen.

Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met je verkooppunt opnemen via onderstaand formulier of onze klantenservice raadplegen op het nummer 078/ 15 16 15.

VIND EEN VERKOOPPUNT

Er is een probleem bij het laden, probeer het later opnieuw. Aarzel niet om contact op te nemen met ons als het probleem aanhoudt.