1 - ZIJN DE SHOWROOMS GEOPEND ?
Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen wij geen publiek ontvangen in onze showrooms.
Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.
2 - WAT ZIJN DE ACTIES DIE IK KAN LATEN UITVOEREN IN DE WERKPLAATSEN ?
Alle. Voor elke interventie of onderhoud profiteer je van de professionaliteit van onze teams en 20 controlepunten.
3 - WAT ZIJN DE BESCHIKBARE DIENSTEN ?
Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen wij geen publiek ontvangen in onze showrooms. Maar onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar en bieden je verscheidene digitale oplossingen om je te blijven ondersteunen in al je projecten.
Aarzel tijdens deze periode niet om ons volledige gamma op onze website te ontdekken. Maak gebruik van alle contactmogelijkheden die voor je beschikbaar zijn om ons je aanvragen te sturen of onmiddellijk advies te vragen bij ons geconnecteerde team.
Wens je een wagen vanop afstand te bestellen ?
In de huidige context lanceert Peugeot PSA Sign, zo kan je je bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. Je hoeft enkel de app te downloaden op je smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!
Wens je onmiddelijk een wagen ?
Raadpleeg onze WebStore en krijg onmiddellijk toegang tot alle beschikbare stockwagens
4 - IS DE SERVICE PEUGEOT ASSISTANCE BEREIKBAAR ?
De wegbijstand werd niet onderbroken tijdens de lockdown en blijft vanzelfsprekend beschikbaar. We blijven bereikbaar op het nummer 02/627 61 20.
Bij panne of een ongeval wordt je wagen versleept naar je huis als je een parkeerplaats hebt of naar de hersteldienst. We bieden je een mobiliteitsoplossing aan om je naar huis te voeren.
5 - MIJN WAGEN HEEFT EEN TECHNISCH PROBLEEM. WAT KAN IK DOEN ?
Je kan je verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Peugeot Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.
6 - HOU VERLOOPT DE LEVERING VAN MIJN WAGEN ?
Weet dat tot op heden alle dagelijkse leveringen beperkt waren om de aanwezigheid in onze het verkooppunt te organiseren.
Je bent de enigste klant in de afleveringsruimte. Veiligheidsafstanden worden gerespecteerd. Je contactpersoon wordt voorzien van een mondmasker. De nodige documenten worden vooraf klaargemaakt en we vragen je om je eigen pen mee te nemen. Je wagen is voorbereid en gedesinfecteerd voordat de sleutels je worden overhandigt.
7 - KAN IK EEN COMMERCIËLE OFFERTE KRIJGEN ?
De aangevraagde offertes via de Peugeot-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je verkooppunt.
8 - KAN IK EEN WAGEN VANOP AFSTAND BESTELLEN ?
Jouw verkooppunt staat tot je dienst om je te informeren, je kan de wagen van je keuze samenstellen in de configurator en je hebt een ruime keuze uit onmiddellijk beschikbare wagens.
In de huidige context lanceert Peugeot PSA Sign, zo kan je je bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. Je hoeft enkel de app te downloaden op je smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!
1 - ZIJN DE SHOWROOMS GEOPEND ?
Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen wij geen publiek ontvangen in onze showrooms.
Onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar. Je kan de contactformulieren gebruiken die beschikbaar zijn op onze website om hen jullie vraag toe te sturen.
2 - WAT ZIJN DE ACTIES DIE IK KAN LATEN UITVOEREN IN DE WERKPLAATSEN ?
Alle. Voor elke interventie of onderhoud profiteer je van de professionaliteit van onze teams en 20 controlepunten.
3 - WAT ZIJN DE BESCHIKBARE DIENSTEN ?
Naar aanleiding van de maatregelen opgelegd door de federale regering en om de gezondheid van iedereen te garanderen, mogen wij geen publiek ontvangen in onze showrooms. Maar onze commerciële teams blijven echter wel vanop afstand bereikbaar en bieden je verscheidene digitale oplossingen om je te blijven ondersteunen in al je projecten.
Aarzel tijdens deze periode niet om ons volledige gamma op onze website te ontdekken. Maak gebruik van alle contactmogelijkheden die voor je beschikbaar zijn om ons je aanvragen te sturen of onmiddellijk advies te vragen bij ons geconnecteerde team.
Wens je een wagen vanop afstand te bestellen ?
In de huidige context lanceert Peugeot PSA Sign, zo kan je je bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. Je hoeft enkel de app te downloaden op je smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!
Wens je onmiddelijk een wagen ?
Raadpleeg onze WebStore en krijg onmiddellijk toegang tot alle beschikbare stockwagens
4 - IS DE SERVICE PEUGEOT ASSISTANCE BEREIKBAAR ?
De wegbijstand werd niet onderbroken tijdens de lockdown en blijft vanzelfsprekend beschikbaar. We blijven bereikbaar op het nummer 02/627 61 20.
Bij panne of een ongeval wordt je wagen versleept naar je huis als je een parkeerplaats hebt of naar de hersteldienst. We bieden je een mobiliteitsoplossing aan om je naar huis te voeren.
5 - MIJN WAGEN HEEFT EEN TECHNISCH PROBLEEM. WAT KAN IK DOEN ?
Je kan je verkooppunt contacteren om de richtlijnen te kennen ivm mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Peugeot Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.
6 - HOU VERLOOPT DE LEVERING VAN MIJN WAGEN ?
Weet dat tot op heden alle dagelijkse leveringen beperkt waren om de aanwezigheid in onze het verkooppunt te organiseren.
Je bent de enigste klant in de afleveringsruimte. Veiligheidsafstanden worden gerespecteerd. Je contactpersoon wordt voorzien van een mondmasker. De nodige documenten worden vooraf klaargemaakt en we vragen je om je eigen pen mee te nemen. Je wagen is voorbereid en gedesinfecteerd voordat de sleutels je worden overhandigt.
7 - KAN IK EEN COMMERCIËLE OFFERTE KRIJGEN ?
De aangevraagde offertes via de Peugeot-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je verkooppunt.
8 - KAN IK EEN WAGEN VANOP AFSTAND BESTELLEN ?
Jouw verkooppunt staat tot je dienst om je te informeren, je kan de wagen van je keuze samenstellen in de configurator en je hebt een ruime keuze uit onmiddellijk beschikbare wagens.
In de huidige context lanceert Peugeot PSA Sign, zo kan je je bestelling van thuis uit ondertekenen via de app itsme. Je hoeft enkel de app te downloaden op je smartphone: makkelijk, snel en efficiënt!
Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met je verkooppunt opnemen via onderstaand formulier of onze klantenservice raadplegen op het nummer 078/ 15 16 15.
Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met je verkooppunt opnemen via onderstaand formulier of onze klantenservice raadplegen op het nummer 078/ 15 16 15.