/image/09/5/peugeot-ndp-1506pb-contactermarque-07.90095.jpg

Met Teleservices analyseert uw wagen zijn technische gegevens en stuurt ze desgevallend automatisch door naar uw Peugeot naverkoopdienst. Die kan dan contact met u opnemen en een afspraak maken.

Hoe werkt Teleservices?

/image/09/9/peugeot-3008-2016-238-fr.90099.jpg

Communicatietechnologie aan boord van uw Peugeot

Via Peugeot Connect SOS & Assistance stuurt uw Peugeot technische info naar uw Peugeot-verdeler, die deze gegevens anders pas kan opvragen wanneer de wagen aankomt in de werkplaats. Zo kan men anticiperen op onderhoudsbeurten waardoor die sneller en efficiënter verlopen.

/image/09/6/peugeot-apv-1506pb-linkmypeugeot.90096.jpg

Optimale onderhoudsplanning

Met Teleservices kan uw Peugeot zelf bepalen of hij toe is aan een onderhoudsbeurt of een noodzakelijke interventie. Daarbij wordt de nodige informatie automatisch naar Peugeot gestuurd om te bepalen welke actie moet worden ondernomen. U wordt dan door Peugeot gecontacteerd omtrent de technische staat van uw wagen en om een afspraak te maken.

Teleservices in detail

/image/09/7/peugeot-lifestyle-1505pc-nik5935.90097.jpg

Komt uw Peugeot in aanmerking?

Deze service vereist dat uw wagen is uitgerust met Peugeot Connect SOS & Assistance. Hij is beschikbaar voor wagens besteld na 22 oktober 2016 (behalve iOn). De service wordt automatisch geactiveerd na levering van uw wagen.

/image/09/8/peugeot-apv-2015-234-fr.90098.jpg

Hoe inschrijven op Teleservices?

Deze service werkt zonder abonnementskosten. Hij is gratis voor particulieren. 
Indien uw wagen is uitgerust met Peugeot Connect SOS & Assistance en werd besteld vóór 22 oktober 2016, zal u door Peugeot worden gecontacteerd om Teleservices te activeren (indien uw wagen hiermee compatibel is).