/image/08/4/peugeot_travellerilab_1602at005_1280x445.30084.jpg

DESIGN

PEUGEOT TRAVELLER

/image/08/8/peugeot_travellerilab_1601styp001_1280x500.30088.jpg

De Peugeot Traveller i-Lab is een vip-shuttlestudie voor een hypergeconnecteerde reis. Het concept is daarom gebaseerd op de nieuwe combispace van het merk, de Peugeot Traveller. Zoals de naam al aangeeft, nodigen zijn prestaties en hoge veiligheidsniveau uit tot ongestoord reizen.

UITNODIGING TOT TOPCOMFORT

/image/08/9/peugeot_travellerilab_1601styp004_1280x500.30089.jpg /image/09/0/peugeot_travellerilab_1601styp003_1280x500.30090.jpg

Het ontwerp van de wagen en de naam Traveller i-Lab zijn perfect op elkaar afgestemd; dit concept nodigt uit tot reizen. Zijn silhouet laat vermoeden dat u met deze wagen grote ruimten kunt doorkruisen in luxueus comfort. Het lijnenspel dat zijn compacte afmetingen (4,96 m lang en 1,90 m hoog) verfraait, accentueert zijn gestroomlijnde design en zijn comfort. De flanken hebben een zuivere vormgeving die bestaat uit strakke lijnen. De uitgeholde deurdrempels, met in hun verlengde indrukwekkende wielkasten, geven de flanken bovendien een gebeeldhouwde look. De wagen is uitgevoerd in de intens reflecterende kleur Dark Copper en heeft twee zijschuifdeuren. Deze geven toegang tot een uitnodigende passagiersruimte die verrassend riant is, gezien de compacte buitenafmetingen.

 



 

URBAN VIP SHUTTLE

Met zijn korte overhangen toont de shuttle zich erg wendbaar in het stadsverkeer. Zijn beperkte hoogte zorgt er bovendien voor dat hij moeiteloos kan parkeren in stadsparkings of overdekte parkeergarages.

Een opvallend krachtig ogende voorzijde onthult zijn dynamische prestatievermogen. Verschillende luchtinlaten, waaronder de verticale grille met een stevige chromen omlijsting, benadrukken zijn energieke uitstraling. De Xenon koplampen, waarvan het design doet denken aan die van een berline, zijn in het koetswerk gemonteerd. De LED-signatuur, geïntegreerd in boemerangs, siert de voorbumper. Deze loopt over in de wielkasten en gebeeldhouwde flanken, gemonteerd op een wielbasis van 3,28 m. In het bovenste gedeelte biedt de hoge raamlijn een goede uitkijk over de omgeving, ideaal om te anticiperen op het verkeer.