vuprijzen

PEUGEOT Boxer Bedrijfsvoertuig

TECHNISCHE INFORMATIE

AFMETINGEN

  • /image/78/3/peugeot-boxer-dim-ext-700.29783.jpg

    Exterieur

  • /image/78/5/peugeot-boxer-dim-int-700.29785.jpg

    Interieur

  • /image/78/7/peugeot-boxer-charge-utile-700.29787.jpg

    Nuttig laadvermogen

  • /image/78/9/peugeot-boxer-volume-utile-700.29789.jpg

    Nuttige volume

SPECIFIEKE PROFESSIONELE NODEN

De nieuwe Peugeot Boxer is bovendien nog beschikbaar in andere versies om te voldoen aan specifieke noden :

  • enkele cabine met 3 plaatsen of dubbele cabine met 7 plaatsen
  • laadbakken met TTM 335 in samenwerking met Gruau
  • ombouwbasissen met enkele of dubbele cabine, laadvloercabine, naakte cabines, cabines met motor en basissen met aandrijfgeheel

Ook aan de talrijke ombouwopties is gedacht. Zo kan u opteren voor een versterkte ophanging voor ombouwingen tot groot laadvolume met laadklep.

 

MOTOREN

/image/79/6/peugeot-boxer-motoreurs-960.29796.jpg

De Peugeot Boxer is beschikbaar met 3 geavanceerde dieselmotoren met een roetfilter die allemaal aan de Euro6-norm voldoen:

  • De 2.0 l BlueHDi 110 S&S ontwikkelt 81 kW en 304 Nm bij 1.750 t/min. Deze viercilinder turbomotor is voorzien van een gietijzeren motorblok, een cilinderkop in aluminium, 16 kleppen en twee bovenliggende nokkenassen. Hij komt vinnig voor de dag zonder het verbruik de hoogte in te jagen.
  • De 2.0 l BlueHDi 130  S&S  ontwikkelt 96 kW en 340 Nm bij 2.000 t/min. Ten opzichte van de versie met 110 pk krijgen zij gekoelde zuigers aan boord en een aangepaste motorsturing. Dat maakt deze motoren tot de ideale bondgenoten voor zowel het stadsverkeer, de verbindingswegen als de langere snelwegritten.
  • De 2.0 l BlueHDi 160 S&S levert 120 kW en 350 Nm bij 2.000 t/min, een uitzonderlijk hoge koppelwaarde voor dit segment. Zijn injectie via common-rail haalt een inspuitdruk van 450 tot 1.800 bar in functie van de rijomstandigheden. Deze technologie levert het gepaste prestatiepeil voor lange afstanden en voor een intensief gebruik.

Met de 2.0 BlueHDi-motoren laat de Peugeot Boxer een verbruikswinst tot 1,3 l/100 km of 34 g CO2/km optekenen (voor de L3H2 2.0 l BlueHDi 130 S&S in vergelijking met zijn voorganger). Daarmee kan hij inzake verbruik aanspraak maken op een heel gunstige positie binnen zijn segment.

De komst van de Stop & Start-technologie voor alle motorversies resulteert in een verbruikspeil dat tot de beste op de markt behoort, met een bijkomende winst van 0,5 l/100 km in de stad en een CO2-uitstoot die gemiddeld 5 g/km lager ligt over de gemengde cyclus.